|
Post by Migean on Feb 10, 2014 0:23:49 GMT 1
E-mail: Steven.maes@gmail.com
Naam: Anjoura Miras
Afkomst: Elf
Vader: Mielron Miras, vermoord door duistere krachten
Moeder: Salla Wron
Geslacht: man
Leeftijd: 332 jaar
Kenmerken: normale grootte voor een elf, draagt zijn haar in een staart en komt tot schouderhoogte.
Karakter: voorzichting, rechtvaardig
Kleur ogen: groen
Kleur haar: blond
Kleding: groenbruine broek, hemd en mantel om zich te verbergen in zand en woud, groene steen rond zijn nek, meestal verborgen onder zijn hemd.
Wapens: normaal zwaard, bezet met een paar stenen van verschillende kleuren in de kling. Klassieke langboog, nog van zijn vader geweest.
Beroep: vroeger jager en Jager (opsporen duistere krachten en deze bestrijden/verwijderen), momenteel is hij op de dool sinds hij jaren geleden hoorde dat zijn broer omkwam
Speciale vaardigheid: deftige kennis verdedigingsspreuken en tegenvervloekingen.
Geschiedenis/ Achtergrond: net zoals zijn broer Medion heeft hij de opleiding van Jager voltooid, echter heeft hij zich verwijderd van dit werk om een gezin te kunnen stichten, maar de roeping bleef waardoor hij vaak op pad ging als men het hem vroeg. De voorbije jaren heeft hij elke opdracht geweigerd. Onlangs besliste hij om naar het graf van zijn broer te gaan en van daar wel te zien wat hij kan doen, terug gaan naar vrouw en familie, of een uitdaging zoeken dat hem het leven kan kosten
tja, ik heb gewoon wat op Medion verdergebouwd, noem het tekort aan veel inspiratie
|
|
|
Post by Emrys on Feb 26, 2014 19:36:01 GMT 1
Dat geeft niks,
Ik heb ook een oude char gebruikt.
Bovendien denk ik dat een Jager ons wel zal kunnen helpen !
|
|