|
Post by Migean on Nov 1, 2006 15:13:44 GMT 1
Nooit dacht ik dat ik weer ging voelen, dat de duisternis wegvalt en het zonlicht weer opgaat. Nooit dacht ik dat ik me weer levend ging voelen, betekenissen stompen af en leggen leugens bloot.
Nu, wanneer ik je gezicht zo dicht bij het mijne hou. Zie ik een plaats waar de zon wil schijnen, met jou is het goddelijk.
Neerkijkend in die ogen, weet ik, dat ik ben verloren en nooit teruggevonden word. Kus me eenmaal en ik zal zeker sterven en smelten, kus me tweemaal en ik zal nooit je zijde verlaten? (als) Dromen Waar Worden
Durf ik te vertrouwen deze keer? Oh, de Bellen der Geluk, zal ik ze ooit horen galmen? Alleen deze wie eerder hebben gebrand weten waarlijk de mening van de vlamende diepte van de hel
Ik was er in het broeden van de nacht, en jij bent de dageraad, spaar me, want ik was verloren, in je licht ben herboren.
Neerkijkend in die ogen, weet ik, dat ik ben verloren en nooit teruggevonden word. Kus me eenmaal en ik zal zeker sterven en smelten, kus me tweemaal en ik zal nooit je zijde verlaten? (als) Dromen Waar Worden
Dan, wanneer muren rondom ons breken, als we alleen maar pech zien ga je dan nog steeds in me geloven?
Neerkijkend in die ogen, weet ik, dat ik ben verloren en nooit teruggevonden word. Kus me eenmaal en ik zal zeker sterven en smelten, kus me tweemaal en ik zal nooit je zijde verlaten, tot het teken van de winter, altijd aan je zijde ... (Dromen Worden Waar)
|
|
|
Post by Cattus on Nov 3, 2006 16:35:59 GMT 1
heb je dit zelf bedacht?
|
|
|
Post by Migean on Nov 3, 2006 18:44:20 GMT 1
het is geinspireerd op een lied, maar ik vind me zelf er grotendeels in terug, qua gevoelens die ik nu koester voor iemand.
|
|
|
Post by Cattus on Nov 3, 2006 22:23:43 GMT 1
het is wel mooi..
|
|
|
Post by Migean on Nov 4, 2006 11:54:09 GMT 1
dat wel, maar het meisje heeft mijn gevoelens gekwetst, ze is niet geinteresseerd in ik. Ze gelooft in liefde op het eerste gezicht ik geloof dat liefde groeit misschien kan ik nog.
maar ik voel me depri ik voel me treurig ken een lied waarin ik me terugvind dat ik mss ook vervorm en hier ergens ga plaatsen wie weet ik ben mezelf niet meer
|
|
|
Post by Cattus on Nov 5, 2006 11:40:25 GMT 1
Ik denk, Ze zal niet de ware voor jou zijn. Als ze dat was dan was dit niet gebeurt. Dan voelde jij je niet treurig en dan kon je jezelf zijn. Je kunt niet zoeken naar liefde. Het overkomt je. Ik ben er van overtuigt dat degene op wie je echt verliefd bent dat die je zal afstoten. Je zult verdrietig zijn zoals nu en denken dat je er nooit meer overheen komt. En als je niet meer zoekt naar liefde staat het ineens voor je. Geloof mij maar
|
|