salias
Groeiend lid
Lost in the darkness, Hoping for a sign. Instead there's only silence. Can't you hear my screams?
|
Post by salias on Aug 25, 2006 20:46:40 GMT 1
Dit heb ik in mijn slaap verzonnen. Ik weet niet of hij goed is dat mogen julllie me zeggen. WEL EERLIJK BLIJVEN! maar wees wel lief . Ik ben de schaduw achter je, Ik ben het licht voor je, Ik ben de bomen naast je, ik ben het pad onder je, Ik ben de lucht boven je, Ik ben overal om je heen, Omdat ik van je hou...
|
|
|
Post by Melissa on Aug 26, 2006 13:36:25 GMT 1
Hij is wel mooi, maar het kon ietsjes beter, en ik wil eerlijk blijven dus zeg ik het. Ik ben de schaduw achter, Ik ben het licht voor, Ik ben de boom naast, Ik ben het pad onder, Ik ben de lucht om je heen, Ik ben de liefde die jij voelt, We zullen lang en gelukkig leven, En samen door de wolken zweven
|
|
Serena
Geoefend lid
|
Post by Serena on Aug 26, 2006 14:56:36 GMT 1
Nou Salias, die van jou klinkt beter dan die van Melissa. En Melissa, het einde van jouw gedichtje komt van één van MIJN gedichten! Salias, mooi gedicht! PS. Is het niet de lucht BOVEN je? Vraagje maar.....
|
|
salias
Groeiend lid
Lost in the darkness, Hoping for a sign. Instead there's only silence. Can't you hear my screams?
|
Post by salias on Aug 26, 2006 18:12:46 GMT 1
ik heb het veranderd! Bedankt voor het zeggen. Ik moet echt beter opletten!
|
|
|
Post by Melissa on Aug 27, 2006 9:49:08 GMT 1
Serena ik heb al die gedichten heus niet gelezen! Want ik heb het al druk dus denk dat ik tijd heb om die 20 onzo gedichten te lezen? NEE DUS!
|
|
salias
Groeiend lid
|
Post by salias on Aug 30, 2006 16:34:06 GMT 1
Yay! Wacht wacht! Ikki heb nog meer! deze is van mijn zus! joepie! hier komt tie! Als ik naar je ogen kijk, dan zie ik vriendschap. Als ik naar je hart luister, dan hoor ik liefde. Als ik aan een bloem ruik, dan ruik ik zoete geuren die me doen denken aan mijn liefde voor jou... En dit is een bestaand gedichtje dat gewoon dikke lol is! Hier is ie! : A baby bat screamd out in fright: " TURN ON THE DARK! I'm afraid of the light! " Shel Silverstein
|
|