|
Post by little darling.. on Jul 5, 2006 19:08:03 GMT 1
Ik voel me niet als een mens Ik voel me niet als een engel Ik voel me niet als iemand die dood wenst te zijn Ik voel geen pijn, kwetsbaarheid of klein. Ik weet niet. Ik doe niet. Ik denk dat ik alleen maar voel…
Als een persoon zonder doel.
verlies verlies valt niet te beschrijven misschien kan ik zeggen dat de anders altijd zo kleurrijke aarde ineens donker wordt dat de altijd zo fleurige bloemen grijs blijken te zijn. de stralend witte wolk duister is En de zon ijselijk wit. maar dan lieg ik want dat is het niet. Misschien kan ik zeggen dat je opgesloten bent in je eigen hoofd dat je praat en eet, maar er niet echt bent. Maar dan zeg ik niet wat ik voel. misschien zou ik kunnen zeggen dat het is dat je het opgeeft geen vechtlust meer hebt. Maar dat is het ook niet. Verlies is misschien met één woord te beschrijven met: VERLIES
|
|
|
Post by Cattus on Jul 6, 2006 14:56:20 GMT 1
Verlies De wereld gaat gewoon maar door Terwijl jij iets dierbaars verloor
Terwijl alles om je heen gewoon door gaat en jou wereld even stil staat
Verlies is niet te beschrijven Alleen als je het zelf mee maakt Dan pas weet je hoe diep verlies je raakt
Dan pas weet je wat het is Maar ik wens niemand dit zelfde gemis
Verlies is een gat met diepe dalen Waar niemand je ooit meer uit kan halen..
|
|
|
Post by kurayami on Jul 9, 2006 22:54:32 GMT 1
Dit gedicht is al best oud maar wel van mijn zelf. ik loop door de straten en zwicht, ik zie blij mensen, en ik heb geen gezicht, Ik loop naar me kamer en denk nu na Lachen ze nog? als ik neit meer besta? IK hoor ze lachen en wijzen naar mijn. Ze snappen niet, het doet heel veel pijn In me kamer denk ik na over wat ik deed, Ik sloeg me vrienden en bezorg ze veel leed, Ik doe me deur op slot en ben niet bevreest, ik pak nu een mes, het is me te veel geweest. Het lachen en wijzen en het afreageren is te ver gegaan, Ik maak nu een einde, er is geen stoppen meer aan. Ik Ga naar me pols en sluit me ogen bevreest. Ach was ik toch maar een betere vriend geweest. Ik denk aan me liefde, die ik pijn ga doen. Het is beter zo, helaas geen laatste zoen... Ik voel de pijn en knijp mijn ogen dicht. Ik wissel van hand en ik zwicht, Ik snij me andere pols ook door Ik laat een traan vallen, ja ik verloor verloor in de liefde en in het leven ik stond altijd maar bang te wezen, Lach nu maar in me gezicht Nu ik dood ben en me daden verzwicht
|
|
|
Post by little darling.. on Jul 13, 2006 18:34:32 GMT 1
deze is voor papa..
Welkom thuis papa En meisje schrok zich dood Lachu!, was de eerste indruk, Klein grapje, maar hou nu op, riep ze O,nee het is nu echt… Maar gelukkig zei haar moeder: ‘bel snel 112’
Tutatuta, deed de ambulance de schrik zat diep.. Huilen dat deed ze,een vergeten traan in het ooghoekje van haar wang. Uiteindelijk kwam alles goed..prettig om te weten,maar het meisje zal het nooit vergeten. Ik zal je nu vertellen wie het waren,het waren jij en ik… Super, dat alles zo is afgelopen, ik had het mezelf namelijk nooit vergeven..
Papa wist je al? Anders dan anders.. Pap ik hou van jou.. Anders dan anders..
van boven naar beneden:
welkom thuis papa
|
|
|
Post by little darling.. on Aug 20, 2006 17:47:07 GMT 1
Een stukje van de mensheid Een plek op deze aarde is enkel wat ik vraag Maar is er iemand die het begrijpt Want iedereen vindt mij zo vaag Aleen de stemmen in mijn hoofd,en de witte schaduwen op hun gezichten Willen mij begrijpen en hun aandacht op me richten
lichte tranen zullen mij uitleggen en willen er tussen uit knijpen de tranen stromen nu langs mijn gezicht maar niet, ik wil niet begrijpen dit is het einde van dit gedicht
|
|
|
Post by Feather on Aug 20, 2006 18:07:26 GMT 1
They are not blind But they don't see If it was for them They'd walk right through me Yes, I remember I wished to dissapear But I didn't, ' cause I am here They are not deaf Yet they don't hear my screams I am visible, just unseen
There was a time When I thought I had something, I was someone But by now I finally know I have nothing, I am no one I am breathing, standing, bleeding Still not dead, but living? No I'm not alive, for I'm not feeling But I'm not dead 'Cause I'm not gone
|
|