Post by Cattus on Feb 19, 2006 21:17:02 GMT 1
Liam zucht diep en plaatst zijn handen om Nana' s lichaam, laat ze steunen op haar bibs. Nana lacht en Liam drukt zich omhoog om haar opnieuw te kunnen kussen. Ze openen hun mond en laten hun tongen rond elkaar glijden. Liam trekt langzaam zijn lippen van de hare, zuigt zachtjes en teder aan haar onderlip met een subtiele glimlach. Ze borstelt nog even met haar lippen over de zijne en verkneukelt zich. Liam rolt over en duwt nu Nana tegen het bed. Hij leunt met zijn ellebogen tegen het kussen onder haar hoofd. "Je laat me vergeten,"flusitert hij lief, "dat mijn voeten op de grond staan." Hij geeft haar een stevige zoen en gaat verder, "Je laat me vergeten dat mijn longen lucht innemen. Als ik bij je ben voel ik me alsof we samen verdrinken in de wolken, zwiepend in eindeloze rondjes om nooit meer neer te komen. Telkens ik naar je kijk is mijn hart herboren uit liefde voor jou." "Liam," zucht Nana, "dat is..." "Sssst," flusitert Liam en hij streelt door haar haren. Nana laat zijn handen over haar haren, haar gelaat strijken. Hij zakt met zijn handen af naar haar middel en schuift ze onder haar slobbertrui, streelt haar buik. Ze komt omhoog en kust hem op zijn lippen. Langzaam trekt Liam haar trui wat omhoog terwijl zijn tong over de hare glijdt. Nana helpt een handje om de trui af te doen en daarna omhelzen ze elkaar, Liam voelt haar borsten tegen zich aandrukken en geniet met vole teugen. Nana draait zich om en duwt nu op haar beurt Liam tegen het bed. Ze tast met haar handen zijn borst af terwijl hij haar rug streelt. Liam twijfelt even. Terwijl Nana die twijfel doorprikt door Liam opnieuw vol passie in de hals te kussen, streelt hij voorzichtig Nana' s mooie borsten.